حالا دنیل پنجمین ایرانی است که در این ورزشگاه شیک و مجهز به میدان خواهد رفت و همه نگاه ها به اوست و اینکه مقابل این تیم فوق العاده پرقدرت چه کار خواهد کرد


سایت گل – دانیال داوری دروازه بان ملی پوش ایرانی  اینتراخت برانشوایگ  عصر امروز در ورزشگاه آلیانس مونیخ مقابل قدرتمندترین تیم فوتبال دنیا در ماه های اخیر قرار خواهد گرفت.

عصر امروز  و از ساعت 18 به وقت تهران مصاف قعرنشین و صدرنشین بوندس لیگا  یک ویژگی مهم برای فوتبالدوستان ایرانی خواهد داشت  و آن حضور دانیل داوری در مقابل  خط حمله قدرتمند قهرمان اروپاست.

داوری بعد از وحید هاشمیان،علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و اشکان دژاگه پنجمین ایرانی است که در ورزشگاه آلیانس آره نای مونیخ به میدان می رود.این ورزشگاه یک سال قبل از جام جهانی 2006  افتتاح شد و کریمی با پیراهن بایرن ،هاشمیان با لباس هانوفر و بوخوم ، مهدوی کیا با لباس هامبورگ و فرانکفورت و دژاگه با پیراهن وولفسبورگ در آن به میدان رفته اند.

حالا دنیل پنجمین ایرانی است که در این ورزشگاه شیک و مجهز به میدان خواهد رفت و همه نگاه ها به اوست و اینکه مقابل این تیم فوق العاده پرقدرت چه کار خواهد کرد.داوری بعد از بازی های  یک در میان حالا چند هفته ای است  دروازه بان فیکس تیمش شده  اما برانشوایگ در سیزده بازی قبلی 24 گل خورده و تنها 8 امتیاز گرفته تا تیم هجدهم جدول باشد.

در نقطه مقابل بایرن که تا حالا 30 گل زده و 35 امتیاز جمع کرده  به عنوان صدرنشین  از داوری و تیم قعرنشینش میزبانی خواهد کرد که باید دید گلر ملی پوش ایرانی مقابل مهاجمان قدر بایرن  و گواردیولا چه می کند