سرمربی تیم ملی پرتغال اعلام کرد که اگر سوئدی ها تنها بخواهند به دنبال متوقف کردن ستاره رئال باشند، تیمش از این شرایط بهره خواهد گرفت

سایت گل- پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی پرتغال، در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل سوئد در دیدار پلی آف انتخابی جام جهانی، تاکید کرد که تیمش تنها به کریس رونالدو وابسته نیست.
رونالدو در دیدار رفت که جمعه شب در لیسبون برگزار شد، تک گل پرتغالی ها را به ثمر رساند اما بنتو اعلام کرد که اگر سوئدی ها تنها بخواهند به دنبال متوقف کردن ستاره رئال باشند، تیمش از این شرایط بهره خواهد گرفت.

او به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم سوئد تلاش خواهد کرد تا ما را متوقف کند و همچنین تلاش می کنند تا جلوی کریس رونالدو را بگیرند.  

ما تلاش می کنیم تا حملات خوبی داشته باشیم و تنها روی رونالدو حساب نمی کنیم.

اینکه آنها روی کنترل کردن رونالدو تمرکز کنند، این شانس را به سایر بازیکنان ما می دهد تا بتوانند از سایر فضاها استفاده کنند."

سباستین لارسن، بازیکن سوئد، به تازگی گفت که هاوارد وب، داور بازی امشب، باید مراقب نقش بازی کردن رونالدو باشد اما بنتو معتقد است که خود بازیکن سوئد مقصر اتفاقات دیدار رفت بود.

" فکر نمی کنم هاوارد وب کاری را که الماندر در محوطه جریمه پرتغال در دیدار رفت انجام داد را نبیند. او وانمود کرد که پنالتی شده و سعی کرد با دایو زدن، پنالتی بگیرد."