آرتتا که با دیوید مویس در اورتون کار کرده، معتقد است که سرمربی فعلی منچستریونایتد از بازیکنان لازم برای دفاع از عنوان قهرمانی برخوردار است

سایت گل- میکل آرتتا، هافبک آرسنال، اعلام کرد بسیار متعجب خواهد شد اگر منچستریونایتد نتواند خود را به جمع مدعیان این فصل لیگ برتر برساند.

توپچی ها امروز در دیداری حساس مقابل منچستریونایتد قرار خواهند گرفت؛ در حالی که با 8 امتیاز اختلاف نسبت به شیاطین سرخ در صدر جدول قرار دارند.

آرتتا که با دیوید مویس در اورتون کار کرده، معتقد است که سرمربی فعلی منچستریونایتد از بازیکنان لازم برای دفاع از عنوان قهرمانی برخوردار است و به هم تیمی هایش هشدار داد که کار دشواری برای کسب پیروزی در الدترافورد خواهند داشت.

او به خبرنگاران گفت:" من انتظار دارم آنها به بالای جدول برگردند زیرا از کیفیت لازم برخوردارند. وقتی به تیم نگاه می کنید، به بازیکنانی که دارند، متوجه می شوید که از چه کیفیت و تجربه ای برخوردارند. اگر همه اینها را در کنار هم قرار دهید، می بینید که آنها چه تیم خوبی هستند و متعجب می شوید که نتوانند به جمع مدعیان برگردند."

وویژیک شچسنی، دروازه بان آرسنال، هم اعلام کرد که شانس تیمش برای پیروزی در دیدار امروز بیشتر از منچستریونایتد نیست اما تاکید کرد که برای کسب یک نتیجه خوب پای به الدترافورد می گذارند.

" ما می دانیم که دیدار دشواری خواهد بود. هیچ تیمی با شانس بیشتر از منچستریونایتد به الدترافورد نمی رود. اما ما به خودمان اطمینان داریم.

فکر می کنم همیشه باید به منچستریونایتد احترام گذاشت. آنها تیمی قدرتمند هستند؛ به ویژه در دیدارهای خانگی. همه دوست دارند در الدترافورد بازی کنند اما می دانیم که اصلا آسان نخواهد بود. ما رکورد خوبی در الدترافورد نداریم."