آنتونیو کاروالیو ، ملقب به تونی بازیکن برزیلی استقلال در جریان تمرینات امروز آبی پوشان از آمادگی بالایی برخوردار بود و حرکات دیدنی را به نمایش گذاشت

سایت گل – تیم فوتبال استقلال تهران که پس از دیدار مقابل مس کرمان و حذف از بازی های جام حذفی ، تمرینات آماده سازی خود را برای بازی های لیگ پشت سر می گذاشت ، امروز نیز از ساعت 15 در محل کمپ مرحوم ناصرحجازی آخرین نوبت از تمرینات خود را پشت سر گذاشت تا برای بازی فردا مقابل سایپای البرز آماده شود .
*بارش چند روزه برف در پایتخت ، کمپ حجازی را هم سفید پوش کرده بود و با وجود برف روبی مسئولان این مجموعه ، همچنان سربه سر گذاشتن بازیکنان با گلوله های برفی از سوژه های تمرینات آبی پوشان بود . استقلالی ها امروز نیز به وسیله گلوله های برفی حسابی از خجالت هم درآمده و سر به سر یکدیگر گذاشتند . کری های اکبرپور و تیموریان در این میان از همه داغ تر بود .  
*قبل از آغاز تمرین امروز ، بازیکنان حاضر در محل تمرین ، با تقسیم شدن به دو گروه تیمی با یکدیگر به تنیس فوتبال پرداختند .
*امیر قلعه نویی ، سرمربی استقلال در جریان تمرین امروز با تاخیر 15 دقیقه ای خود را به کمپ حجازی رسانده و پیش از حضور در تمرین با استقبال گرم هواداران این تیم روبرو شد . وی بلافاصله پس از حضور در تمرین ، دقایقی را درباره بازی فردا و شرایط نفرات با بازیکنان به گفت و گو پرداخت.
*با وجود اینکه چند روزی از زادروز تولد مهدی رحمتی ، سنگربان استقلال می گذرد ، یکی از هواداران وی امروز خود را به کمپ رسانده و دسته گلی را بابت تبریک تولد به رحمتی اهدا کرد .
*آنتونیو کاروالیو ، ملقب به تونی بازیکن برزیلی استقلال در جریان تمرینات امروز آبی پوشان از آمادگی بالایی برخوردار بود و حرکات دیدنی را به نمایش گذاشت تا بدین ترتیب تکنیک بالای خود را به رخ بکشد.
*اولین آیتم تمرینی استقلالی ها ، دویدن به وسیله دو استارت سرعت بود که زیر نظر امیر حاج قاسم ، مربی بدنساز این تیم انجام شد.
*مدد جباری ، مسئول تدارکات استقلال که در این تیم سابقه ای 18 ساله دارد ، درجریان تمرین امروز از پیش بینی گلزنی جباری در تیم قطری خبر داد که به واقعیت تبدیل شده بود ، گفتنیست که مجتبی جباری هم از این پیش بینی وی تشکر کرده بود.
*از دیگر آیتم های تمرینی امروز آبی پوشان ، انجام بازی آقاوسط بود که در قالب پاس های کوتاه و سرعتی زیر نظر قلعه نویی انجام شد تا تمرکز بازیکنان در هنگام ارسال پاس های کوتاه بالا برود .
*سرپرست استقلال ، میرشاد ماجدی در تمرین امروز غایب بود تا به امور جاری باشگاه بپردازد .
*ارسال از جناحین ، و تمرین شوت زنی طبق روال روزهای گذشته از آیتم های ثابت تمرینی استقلالی ها بود که حسابی عرق بازیکنان را درآورد.
*درحین این آیتم تمرینی ، حنیف عمران زاده ، مدافع استقلال شوت سنگینی را روانه دروازه سید حسین حسینی کرد که با این حرکت توپ از محوطه کمپ خارج شد !
*مجید صالح ، مربی استقلال با 30 دقیقه تاخیر خود را به کمپ رساند .
*حدود 20 هوادار استقلال در جریان تمرین امروز خود را به کمپ زنده یاد حجازی رسانده بودند تا از نزدیک نظاره گر تمرینات آبی پوشان باشند.
*هاشم بیک زاده که در چند روز گذشته کمی دچار کسالت شده ، دقایقی را با کاوه ستوده ، پزشک استقلال به صحبت پرداخت و پیگیر معالجه خود شد.
*استقلالی ها پس از تمرین امروز روانه هتل پارسیان اوین شدند تا اردوی پیش بازی سایپا را در این محل برپا کرده و مهیای جدال فردا شوند.
*دیدار دو تیم استقلال و سایپای البرز فردا و از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی پایتخت برگزار خواهد شد.