حالم خوب است و می توانم درهر پستی بازی کنم؛ چه درسمت راست باشد؛ چه در سمت چپ و یا مرکز

 

سایت گل- گرث بیل ستاره ولزی باشگاه رئال مادرید در پایان بازی دیشب تیمش مقابل مالاگا در مورد بازگشتش به میادین ورزشی و مصدومیتی که با آن دست و پنجه نرم می کرد به صحبت پرداخت.

او بعد از مدتی دور بودن از میادین ورزشی در بازی دیشب برای رئال به میدان رفت و در طول این مدت شنیده می شد که او دیسک کمر دارد و ممکن است کارش  به جراحی کشیده شود.

دراینجا می توانید متن صحبت های بیل را در پایان بازی شنبه شب مطالعه کنید:

*بازی: پیروزی دراین بازی برای ما خیلی مهم بود و به نظرم در طول تمام بازی عملکرد خوبی داشتیم. شایسته این برد بودیم و حالا باید خودمان را برای دو بازی دیگر که بازیهای مهمی نیز هستند آماده کنیم

*شرایط فیزیکی: از بند مصدومیت کوچکی که گرفتارش شده بودم، رها شده ام. بازگشت به روزهای اوج برایم کمی سخت بود. چون اردوی پیش فصل پشت سرنگذاشته بودم.

*مصدومیت: گرفتگی کوچکی در عضله پایم داشتم. اینکه برای دقایق زیادی بازی نکرده بودم و غیبتم در اردوی پیش فصل و اینکه نتوانستم زیاد بدوم یا تمرین کنم، همیشه مشکل ساز می شود. مشکل مهمی نبود و اعراق زیادی دراین زمینه انجام شد. حالا دوباره بازی می کنم

*بازی در جناح راست: دوست دارم درهرپستی بازی کنم؛ چه سمت راست باشد؛ چه سمت چپ و چه در مرکز..مهم کسب سه امتیاز بازی است

*رشد و پیشرفت: مطمئما باید گام به گام پیش بروم. من دربازیهای زیادی بازی نکردم و حتی تمرین هم نکردم و باید قدرتم را افزایش دهم. هرکاری که سرمربی تیم بگوید انجام می دهم ولی باید خودم را بهه خوبی برای بازیهای باقی مانده فصل آماده کنم.

 foton