بازیکنان بارسلونا با برتن داشتن کت و شلوار جدیدی که محصول کمپانی ریپلی است و چند هفته پیش تهیه شده بود، به فرودگاه رفتند.

سایت گل- کاروان بارسلونا با حضور 22 بازیکن و با همراهی اعضای کادر فنی و تعدادی از اعضای کادر مدیریتی این باشگاه عازم سفر به ایتالیا شدند.

بارسلونا فردا شب ساعت 20.45 به وقت اروپای مرکزی در دور سوم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان به میدان خواهد رفت.

صبح امروز فرودگاه ال پرات مملو بود از چهره های آشنا..ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا در کنار اعضای خانواده های مسی و سسک فابرگاس ایستاده و با آنها و به ویژه کودکانشان خوش و بش می کرد؛ سوبی سارتا مشغول گفتگو با خبرنگاران بود و بازیکنان خود را برای پرواز آماده می کردند.

پرواز کاروان بارسلونا ساعت 10.35 دقیقه صبح امروز و با 5 دقیقه تاخیر به سمت فرودگاه مالپنسای شهر میلان که در 40 کیلومتری مرکز شهر میلان قراردارد از زمین به هوا خواست و ساعت 12.15 دقیقه ظهر به وقت اروپای مرکزی در این فرودگاه به زمین نشست.

تمام بازیکنان بارسلونا به جز جوردی آلبای مصدوم و ایساک کوئنکا، در این سفر بارسا را همراهی کردند و درمقایسه با اولین سفر اروپایی بارسلونا که به مقصد سلتیک انجام شده بود، لیونل مسی، خاویر ماسچرانو و کارلس پویول نیز در اردوی تیم هستند. جالب اینجاست که آخرین باری که پویول دریک بازی اروپایی تیمش را همراهی کرده بود در ورزشگاه سن سیرو بود. ورزشگاهی که او یک بار در صحبتهایش گفته که اگر روزی بارسا را ترک کند، در آنجا بازی خواهد کرد.

بازیکنان بارسلونا با برتن داشتن کت و شلوار جدیدی که محصول کمپانی ریپلی است و چند هفته پیش تهیه شده بود، به فرودگاه رفتند. ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا بعد از همراهی تیمش در سفر به مادرید برای بازی سوپرکاپ اسپانیا در ورزشگاه بیسنته کالدرون و سفر به گلاسکو در اولین بازی خارج از خانه بارسا در اروپا، دراین سفر نیز با کاروان بارسلونا همسفر شد. مارتا پیندا، همسر روسل نیز به سان همیشه با او عازم سفر شد. کارلس ویلاروبی و جوردی کاردونر ، نایب روسای بارسلونا و جوردی مویس، ادوارد کول ، پیلار گینووارت، جوردی مستره، رامون پونت، جوزپ رامون ویدال آبارکا و رامون سیرسو و آندونی سوبی سارتا، دیگر مدیران بارسا نیز به میلان سفر کردند. رائول سانئیئی، مدیر فوتبالی بارسلونا و آمادور برنابئو سفیر باشگاه بارسلونا در یوفا نیز همراه با این کاروان عازم سفر میلان شدند.