آنها در دو دیدار قبلی 6 امتیاز کسب کردند اما کلر اعلام کرد در دیدار خانگی برابر چلسی، یک امتیاز هم باعث رضایت او خواهد شد.

سایت گل- ینس کلر، سرمربی شالکه، اعلام کرد در دیدار این هفته مقابل چلسی در لیگ قهرمانان که در ولتینز آره نا برگزار خواهد شد، کسب یک امتیاز هم او را راضی خواهد کرد.

آبی های گلزن کرشن در حال حاضر جفرسون فارفان و کلاوس یان هونتلار را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و در این شرایط باید با چلسی روبرو شوند.

البته آنها در دو دیدار قبلی 6 امتیاز کسب کردند اما کلر اعلام کرد در دیدار خانگی برابر چلسی، یک امتیاز هم باعث رضایت او خواهد شد.

او به خبرنگاران گفت:" چلسی تیمی بزرگ با کیفیت فوق العاده است. ما به خاطر نتایج اخیرمان اعتماد به نفس بالایی داریم و در دیدارهای قبلی مان در چمپیونزلیگ هم نمایش های خوبی ارائه دادیم.

با توجه به اینکه هواداران از ما حمایت می کنند، واضح است که ما می خواهیم بهترین بازی مان را به نمایش بگذاریم.  

من همیشه گفته ام که می خواهم همیشه به پیروزی برسم اما باید دید بازی چطور پیش می رود. شاید یک تساوی هم خوب باشد و ما از آن راضی باشیم."

مارکو هوگر، هافبک شالکه، هم در دیدار این هفته مقابل آینتراخت برانشوایگ دچار پارگی لیگامنت شد اما کلر وضعیت سایر مصدومان تیمش را مثبت اعلام کرد.

"  واقعا متاسفیم که مارکو هوگر دچار چنین مصدومیت بدی شد اما جرمین جونز، کوین بواتنگ و تیمو هیلده براند به تمرینات برگشه اند.

بواتنگ خوب تمرین کرد و به من گفت که آماده است. من هم می خواهم به او بازی بدهم."