باید نشان دهیم که اگر الان کمی با بی اعتمادی صحبت می کنیم، این بی اعتمادی، نشانه فروتنی مان بوده است. تمام حریفان تیم های سرسختی هستند ونمی توان به هیچ تیمی اعتماد کرد


سایت گل-بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در یک گفتگوی ویژه از مسائل مختلفی صحبت کرده. از توپ طلای امسال گرفته تا جنجالهای سالهای اخیر در بازی های ال کلاسیکو و اوضاع تیم ملی اسپانیا

دراینجا می توانید بخش دوم وپایانی صحبتهای دل بوسکه را مطالعه کنید:

اودرمورد همگروه شدن تیمش باهلند در رقابتهای گروهی جام جهانی 2014 گفت:« قرعه کشی، قرعه کشی است و این قرعه به نام ما درآمده. ما باید به بهترین نحوممکن دراین ماه های باقی مانده خودمان را برای حضور در جام جهانی حاضر کرده و در بهترین شرایط ممکن به برزیل برویم. باید از نظر ذهنیت وروحیه رقابتی شرایط خوبی داشته باشیم و با این شرایط روبروی حریفانی که قرعه کشی پیش رویمان قرار داده بازی کنیم. درست است که شاید دراین قرعه شانس خوبی نداشته ایم ولی  شاید هرقرعه دیگری هم برایمان درمی آمد به همین ترتیب بود.»

دل بوسکه ادامه داد:« باید نشان دهیم که اگر الان کمی با بی اعتمادی صحبت می کنیم، این بی اعتمادی، نشانه فروتنی مان بوده است. تمام حریفان تیم های سرسختی هستند ونمی توان به هیچ تیمی اعتماد کرد. این یک تست خوب برای ورزشکاران است. باید خوب خودمان را آماده کنیم ولی درعین حال نباید اطمینان کامل داشته باشیم که قهرمان خواهیم شد.»

دل بوسکه در بخشی از صحبت هایش ترجیح داد تا درمورد احتمال تمدید قرارداد ژابی آلونسو با رئال صحبت نکند.

سرمربی اسپانیا درمورد بازیهای تیمش قبل از آغاز جام جهانی هم گفت:« ما در روز 5 مارس در دیداری دوستانه مقابل ایتالیا قرار خواهیم گرفت و بعد از آن دو بازی دیگر خواهیم داشت. یکی در اسپانیا که معمولا به منزله بازی خداحافظی مان قبل از اعزام به برزیل است و دیگری هم در کشورمیانه دیگری قبل از رسیدن به برزیل. باید 5 روز قبل ازآغاز اولین بازی مان در برزیل باشیم.»